Elektryczna Myjka Wysokociśnieniowa STIHL RE 80
Opis
Myjka wysokociśnieniowa Stihl RE 80 120 Bar
Wyjątkowo kompaktowa, przenośna myjka wysokociśnieniowa o niewielkim ciężarze i maksymalnym ciśnieniu 120 bar. Idealna do czyszczenia mniejszych powierzchni wokół domu i mebli ogrodowych. Łatwy transport i przechowywanie dzięki kółkom jezdnym i wysuwanemu uchwytowi. Wytrzymała pompa wysokociśnieniowa z aluminiową głowicą, dysza rotacyjna do bardziej uporczywego brudu, regulowana dysza płaska do czyszczenia wrażliwych powierzchni, zestaw do rozpylania środka czyszczącego. Ergonomiczne i bezpieczne przechowywanie akcesoriów bezpośrednio na myjce. Szybkozłącze umożliwiające łatwe podłączenie węża wysokociśnieniowego oraz pistoletu.
- Szybkozłącze - Dzięki szybkozłączu wąż wysokociśnieniowy można łatwo i bezpiecznie podłączyć do myjki wysokociśnieniowej.
- Dysza rotacyjna - Do czyszczenia powierzchni z uporczywym brudem. Ruch obrotowy łączy w sobie skuteczność czyszczenia skoncentrowanego strumienia punktowego z dużym pokryciem powierzchni.
- Dysza płaska - Płaska dysza z regulacją ciśnienia do skutecznego czyszczenia bardziej wrażliwych, większych powierzchni.
- Szybkozłącze - Do podłączenia węża wysokociśnieniowego do urządzenia ułatwia i skraca montaż urządzenia do trybu pracy.
- Przechowywanie akcesoriów na urządzeniu - Pistolet wysokociśnieniowy, lanca natryskowa, dysza płaska, dysza rotacyjna, wąż wysokociśnieniowy i zestaw do rozpylania detergentu są bezpiecznie przechowywane.
- Zestaw do rozpylania detergentu - Możesz dodać środek czyszczący do strumienia spryskiwacza w celu usunięcia uporczywych zabrudzeń. Butelkę środka czyszczącego mocuje się do lancy spryskiwacza.
SPECYFIKACJA
- Model: Stihl RE 80
- Ciśnienie robocze: 90 bar
- Maksymalne ciśnienie: 120 bar
- Moc: 1,7 kW
- Min. wydajność pompy: 330 l/h
- Maks. wydajność pompy: 430 l/h
- Poziom mocy akustycznej: 89 dB
- Ciężar: 7 kg
- Maks. temperatura wody zasilającej: 40 °C
- Długość przewodu wysokociśnieniowego: 5 m
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.